Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
De Triangel biedt ondersteuning aan personen met een verstandelijke en een bijkomende beperking (autismespectrumstoornis, gedrags- en/of emotionele problemen, motorische, sensorische,… beperking). Ook wie bijkomend een specifieke medische zorgvraag heeft of een dagje ouder wordt, kan bij ons terecht.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker cliëntenadministratie om ons team te versterken. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de boekhoudkundige verwerking van de cliëntenadministratie en sta je samen met jouw collega in voor de administratieve opvolging van de budgetten, de opmaak en berekening van IDO’s (contracten met cliënten) en de correcte verwerking naar de overheid. Je verwerkt de maandelijkse kosten en verzorgt de opvolging van het zakgeld. Jouw affiniteit met boekhouden zorgt voor een efficiënte en vlotte verwerking.
Wij zoeken iemand die:
graag in een zorgomgeving werkt en wil bijdragen aan een kwaliteitsvolle dienstverlening voor mensen met een beperking.
administratief sterk is: punctueel, analytisch…
zelfstandig kan werken, maar ook gericht is op samenwerking.
flexibel is in het opnemen van verschillende taken en initiatief neemt.
een goede kennis heeft van word en Excel.
een sterke affiniteit heeft voor boekhouden.
Ben jij administratief sterk, punctueel en gedreven? Dan kijken we uit naar jouw sollicitatie!
Wat je misschien nu al wil weten:
Je krijgt een contract onbepaalde duur en werkt 36,5u per week.
Hoe sneller je kan beginnen, hoe beter. Maar we kunnen ook wachten tot je beschikbaar bent.
Je hebt flexibele uren.
Je wordt betaald volgens het officiële barema PC319.01 (= op basis van diploma en anciënniteit).
Vragen?
Neem contact op met marieke.vanhecke@dvcdetriangel.be (tel. 09 372 86 11).
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier